Regulamin polityki prywatności

Poufność Państwa danych i ochrona prywatności naszych Klientów stanowi dla nas kwestię priorytetową. Przestrzegamy restrykcyjnej polityki bezpieczeństwa danych osobowych, celem zapewnienia bezpieczeństwa powierzonych nam danych. W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz realizując obowiązki wynikające z przepisów prawa przedstawiamy zbiór zasad dotyczący przetwarzania danych osobowych przez Gabinet Stomatologiczny Gonadent.
Dane są przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) („RODO”) oraz pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. oraz ustaw szczególnych mających zastosowanie do działalności związanej z usługami medycznymi i dentystycznymi.
1. Administratorem danych osobowych wysyłanych przez formularz kontaktowy jest Natalia Gołębiowska prowadzi gabinet stomatologiczny Gonadent pod firmą Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Natalia Gołębiowska, 64-360 Zbąszyń, ul. 17 Stycznia 10B, NIP 923-167-44-18.
2. Zbierane dane osobowe to:
imię i nazwisko
adres e-mail
telefon
3. Dane wpisywane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu rezerwacji wizyty online oraz udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie i/lub kontaktu z pacjentem oraz rejestracji wizyty w Gabinecie Stomatologicznym Gonadent.
4. Użytkownik może skontaktować się w sprawie danych osobowych z Gabinetem Stomatologicznym Gonadent za pomocą:
• pisząc na adres e-mail: gonadent@gmail.com
• poprzez formularz zapytania na stronie www.gonadent.pl
• dzwoniąc pod numer telefonu: +48 663 484 996

5. Kategorie odbiorców Państwa danych osobowych:
• osoby upoważnione przez Administratora,
• podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie zawartej przez Administratora umowy o powierzenie przetwarzania danych i osoby upoważnione przez te podmioty (dostawcy usług IT, hostingowych, księgowych, serwerów),
• podmioty, których udział w realizacji usługi jest konieczny ze względu na treść umowy oraz firmy świadczące usługi niszczenia dokumentów i ich nośników, firmy świadczące usługi zarządzania zasobami dokumentacyjnymi oraz ich przechowywania, firmy świadczące obsługę prawną i podatkową oraz usługi windykacji należności, a także firmy świadczące usługi księgowe, pracownie medyczne, diagnostyczne,
• podmioty, którym Administrator udostępnił dane osobowe na podstawie przepisów prawa.

Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
• do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu lub wycofania zgody – w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych,
• okres niezbędny do realizacji umowy, wraz z wynikającymi z niej obowiązkami stron – w przypadku przetwarzania danych w związku z zawarciem przez Państwa umowy z Administratorem (20 lat dla dokumentacji medycznej),
• do momentu rozstrzygnięcia sporu / rozliczenia stron, z uwzględnieniem właściwych terminów przedawnienia roszczeń – w przypadku przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń i podejmowania działań o charakterze windykacyjnym,
• po okresach wskazanych w pkt a) i b) przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń

6. Dane przetwarzamy na podstawie:

art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych. w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie”), tj. na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia, gdy podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, w celu komunikacji z pacjentem, udoskonalania naszej oferty, zapewnienie jak najlepszej jakości naszych usług oraz informowania o nich naszych pacjentów, ochrony lub dochodzenia roszczeń, zapewnienia rozliczalności z wykonania przez nas obowiązków prawnych.